1. Splošni pogoji poslovanja
Vsi splošni pogoji poslovanja spletne trgovine PIKAP Performance, www.pikap.si, so sestavljeni v skladu
z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), zakonom o varstu osebnih podatkov (ZVOP-1) In z vsemi predpisi s področja varstva potrošnikov, ki temeljijo na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.
S pletno trgovino www.pikap.si (v nadaljevanju, kot spletna trgovina) upravlja
PIKAP Performance Gregor PUNCER s.p., Paška vas 7b, 3327 Šmartno ob Paki, Slovenija,
v nadaljevanju trgovec, kot ponudnik storitev elektronskega poslovanja.
PIKAP Performance
Gregor PUNCER s.p.
Paška vas 7b
3327 Šmartno ob Paki
EU-Slovenija
info@pikap.si
davčna številka SI 35890398
matična številka 3434761000
TRR SI56 1010 00052086 085
račun odprt. Intesa SanPaolo Bank d.d.
2. Vrsta uporabnikov
Vsak obiskovalec spletne trgovine www.pikap.si PIKAP Performance z registracijo v spletno trgovino
pridobi uporabniško ime, ki je identično njegovemu naslovu elektronske pošte ter geslu,
ki ga vsak uporabnik spletne trgovine določi sam. Z registracijo vsak obiskovalec,
postane uporabnik spletne trgovine, pridobi pravico do nakupa, ter z nakupom
produkta oziroma izdelka seveda avtomatično kupec.
Vsak obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je oseba polnoletna ter sposobna za
nakupe v spletni trgovini. Če uporabnik želi kasneje zamenjati svoje podatke,
lahko to stori v svojem uporabniškem računu.
S temi splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine, se opredeljuje delovanje le te.
S tem so določene vse medsebojne obveznosti v zvezi s storitvijo spletne trgovine
PIKAP Performance, vse pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca,
ter njeno poslovno razmerje med trgovcem, ponudnikom blaga ter uporabnikom-kupcem
izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.
3. Dostopnost informacij
PIKAP Performance, Gregor PUNCER s.p., se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil
naslednje podatke:
1. Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko
2. Vse potrebne kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro, učinkovito in zanesljivo
komunikacijo (e-pošta, telefon)
3. Vse bistvene značilnosti in podatke blaga oziroma storitev, vključno s prodajnimi
storitvami in garancijami
4. Celovita dostopnost do izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine
5. Pogoje dostave izdelka (način dostave, kraj dostave, rok dostave izdelka)
6. Vse cene v spletni trgovini, morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora
biti prikazano ali že vsebujejo davke ter stroške dostave.
7. Razvidni morajo biti vsi načini plačila
8. Časovna veljavnost ponudbe
9. Roki in podatki, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in vseh pogojih za odstop
od pogodbe.
10. vsi podatki, o možnosti vračila izdelkov, ter če in koliko stane kupca vračilo izdelka
11. Pojasnilo postopka o pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi
za stike s kupci
4. Cene v spletni trgovini
Vse cene v spletni trgovini PIKAP Performance www.pikap.si so navedene v EUR in že
vsebujejo davek na dodano vrednost DDV. Vse cene v spletni trgovini veljajo do preklica
ali do objave novih cen. Cene v spletni trgovini se osvežujejo dnevno. Ponudba in cene v
spletni trgovini, veljajo za nakupe v spletni trgovini in veljajo za vse registrirane uporabnike.
Vse cene izdelkov v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave.
V spletni trgovini PIKAP Performance www.pikap.si, se bomo izjemno trudili da bomo,
kot trgovec nudili najbolj ažurne in točne podatke. Kljub temu se lahko zgodi, da je podatek
lahko napačen. V primeru, kadar se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od
trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo trgovec:
1. Uporabniku oz. kupcu to sporočil in ga obvestil o novih cenah. Uporabnik oz. kupec ima
v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti, ali pa ga deloma ali v celoti preklicati
ali pa potrditi naročilo po novih cenah, seveda bez dodatnih stroškov.
2. Ali pa bo trgovec uporabniku oz. kupcu omogoči odstop od nakupa in mu hkrati ponudil
rešitev, ki bi bila v oboje stransko korist ali zadovoljstvo
5. Ponudba izdelkov
Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto
spreminja ter posodablja, zato lahko pride do napak. Da lahko napake trgovec, kar se da hitro
odpravi, trgovec prosi, da ga kupec o njih obvesti preko e-poštnega naslova info@pikap.si ali telefonske
številke, ki je objavljena na spletni strani, spletne trgovine.
6. Naročilo
Kupoprodajna pogodba med trgovcem in kupcem, je v spletni trgovini trgovca, sklenjena
v trenutku , ko trgovec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila
(z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji
fiksirani in veljajo tako za trgovca kot za kupca. To elektronsko sporočilo ni potrdilo,
da je blago na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema blaga, ampak le obvestilo kupcu,
da je trgovec prejel naročilo in da je stekel postopek preveritve dobavljivosti blaga.
Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila.
Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski
obliki, shranjena na strežniku trgovca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku,
v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.
Ko trgovec preveri dobavljivost, pošlje kupcu potrdilo naročila po e-pošti s podatki o roku
in izvedbi dobave. Trgovec v dogovorjenem roku, naročene izdelke pripravi, odpošlje in po
elektronski pošti, na naslov, ki je zabeležen obvesti kupca.
V elektronskem sporočilu, trgovec pouči kupca, tudi o politiki vračila izdelkov, ter ga seznani
s kontaktnimi osebami za primer pritožbe ali zamude pri dostavi.
Trgovec po dostavi naročenih izdelkov, kupcu pošlje tudi račun v pdf formatu na naslov kupca
ali je original natisnjen račun priložen v paketni pošiljki zraven artiklov. V primeru osebnega
prevzema, dobi kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu in sicer
brez poštnine.
Na računu je jasno razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom, ter podatki oz. obvestilo
o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti točnost podatkov pred oddajo
naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
7. Način plačila
Trgovec uporabniku omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine
1. z gotovino ob prevzemu
2. Z vnaprejšnim nakazilom kupnine na transakcijski račun trgovca po izdelani ponudbi oz.
predračunu
3. s plačilno oz.kreditno kartico (Ba, Maestro, Eurocard/Mastercard, Visa, Diners Cllub)
4. Paypal
Plačila z plačilnimi karticami so mogoči le, če so podatki v profilu kupca za plačnika enaki,
kot podatki v profilu kupca za imetnika plačilne oziroma kreditne kartice.
Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta, nas v primeru preklica naročila ali spremembe
načina plačila, mora le ta obvestiti trgovca po spletni pošti za vračilo kupnine.
8. Dostava
Pogodbeni partnerji za dostavo pošiljk so Pošta Slovenije, Slomškov trg 10, 2500 Maribor.
https://www.posta.si
Vendar si trgovec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo seveda s tem lahko
naročilo izpolnil učinkoviteje. V primeru prevzema izdelkov po poštnem povzetju, plača
kupec tudi potne stroške, ki veljajo po uradnem ceniku Pošte Slovenije.
Cene dostave v Sloveniji, veljajo po uradnem ceniku pošte Slovenije.
Izdelki, ki so na zalogi, bodo dostavljeni od 3 do 5 delovnih dni od dneva vašega naročila.
Zaradi velikosti oz prevelikih dimenzij nekaterih izdelkov ne moremo pošiljati po pošti.
Če vas ob dostavi ni na navadenem naslovu, vam bo Pošta Slovenija poslala sporočilo z
navodil, kje lahko paket prevzamete oz. koga lahko kontaktirate, da vam paket ponovno
dostavijo.
9. Postopek oz. koraki nakupa
Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe
1.najprej se obiskovalec spletne trgovine prijavi in ustvari račun z uporabo elektronskega
naslova ali uporabniškega gesla, če je uporabnik že prijavljen, izbereš gumb prijavi se
2.Iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini
3.izbor izdelka za nakup in dodajanje v nakupovalno košarico
4.določitev količine posameznega izdelka v nakupovalni košarici
5.pregled cene izbranega izdelka in njegove količine
6.pregled naročila z izbranim načinom dostave, podatki za naslov pošiljanja izdelka
in obračunanimi stroški dostave, če se le ti obračunajo
7.izbor načina plačila
8.potrditev in oddaja naročila, ter s tem zaključek nakupa
10. Pravica do odstopa od pogodbe
Naša želja je, da v spletni trgovini PIKAP Performance nakupujete sproščeno, udobno, varno
in seveda brez skrbi.
Vaša pravica (kupec) je, da v roku 14 dni od prevzema blaga odstopate od pogodbe brez
navedbe razloga za svojo odločitev (43.člen ZVPOT). Uporabnik (kupec) na elektronski naslov
info@pikap.si
pri čemer, mu ni treba pojasnjevati nobenih razlogov za odstop od pogodbe. Vrnitev
kupljenih oz. naročenih izdelkov v roku, ki je naveden za odstop od kupoprodajne pogodbe
šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki bremeni kupca izdelkov je strošek potnih
stroškov, poštnine za vračilo izdelkov trgovcu. Vse kupljene izdelke je potrebno vrniti
nepoškodovane, v originalni embalaži in nespremenjeni količini. Razen če so izdelki uničeni,
pokvarjeni, izgubljeni, ali količinsko ne izpolnjujejo kupčevega naročila, ne da bi bil za to kriv
uporabnik (kupec). Če je uporabnik (kupec) prejel poštni paket, naročenih izdelkov, ki je
fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali so sledi odprtja paketa, mora uporabnik
(kupec) sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. Možnost vračila ne velja za
programsko, avdio opremo ali če je uporabnik (kupec) odprl varnostni pečat. Za vse vrnjene
izdelke Trgovec, uporabniku (kupcu), takoj ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od
prejema sporočila od odstopa od kupoprodajne pogodbe, vrne plačani znesek oz. koriščeni
darilni bon. Morebitne uporabljene akcijske kode, ali popusti pri izdelkih se uporabniku
(kupcu) v tem primeru ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvrši trgovec na osebni oz.
transakcijski račun uporabnika (kupca). Koriščeni darilni bon trgovec vrne v obliki dopropisa.
11. Garancija, reklamacija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali garancijskem listu. Garancija je
veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev, navedenih na garancijskem listu ter ob
predložitvi računa. Grancijski rok je naveden na garancijskem listu ali računu. Informacija
o garanciji je navedena tudi ob predstavitvi izdelka v spletni trgovini. Če v spletni trgovini
garancija ob izdelku ni navedena, potem izdelek garancije nima. Uporabnik (kupec) lahko
garancijo uveljavlja pri trgovcu ali neposredno pri proizvajalcu izdelka ali pri njegovem
pooblaščenem servisu. Kupec garancijo uveljavlja z garancijskem listu in računu v
predvidenem roku, ki je naveden. Proizvajalec oz njegov pooblaščeni servis je dolžan
garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh, od dne prejema izdelka v popravilo, sicer pa
izdelek zamenjat z drugim enakovrednim in stranki zadovoljivim izdelkom.
Trgovec zagotavlja reklamacijo v skladu z veljavno zakonodajo Republike Slovenije. Kupec
lahko izdelek reklamira, če izdelek nima lastnosti, ki jih je trgovec izrecno zagotavljal, če je
trgovec poslal napačne izdelke, izdelke v nepravi količini ali pa drugače odstopajo od
kupčevega naročila. Kupec lahko prijavi reklamacijo na:
1. na e-naslov info@pikap.si
2. na kontaktno številko +386 40 453 500
Kadar prijavite reklamacijo, morate izpolniti reklamacijski obrazec oz zapisnik.
Na reklamacijskem obrazcu se popišejo izdelki, ki so predmet reklamacije in zapišejo
kupčeve ugotovitve o napakah na izdelkih. Kupec ima pravico, da v reklamacijskem zahtevku,
navede način rešitve reklamacije. Ali je to zamenjava blaga, dopropis ali pa vračilo denarja.
Obrazec za reklamacijo dobite tukaj:
Trgovec bo vsako reklamacijo ali pritožbo obravnaval v skladu določili Zakona o varstvu
potrošnikov. Kupec sproži reklamacijo na e-naslov info@pikap.si in izdelku priložiti
kopijo original računa, reklamiranega izdelka.
12. Lastništvo
Vsi zapisi, listine, tehnična dokumentacija in druga dokumentacija, povezana
s predmetom pogodbe so in ostanejo v lasti družbe tudi po sklenitvi pogodbe,
razen če je družba izdala pisno dovoljenje za uporabo tega gradiva. V primeru,
da družba izda soglasje za uporabo te dokumentacije, se stranka zavezuje ,
da bo omenjeno dokumentacijo uporabljala izključno za dogovorjene namene.
Prepovedana je reprodukcija, distribucija, spreminjanje, javno prikazovanje in
predvajanje ter ostale oblike izkoriščanja brez pisnega soglasje družbe.
Stranka soglaša in je izrecno seznanjena, da omenjena dokumentacija predstavlja
poslovno skrivnost družbe.
13. Varnost
Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in
shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Trgovec v te namene uporablja 128-bitni SSL
certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbi
Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov
pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku trgovca. Za samo varnost je
odgovoren tudi uporabnik sam. In sicer, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega
imena in gesla, da poskrbi za ustrezno programsko opremo in seveda protivirusno zaščito
svojega računalnika.
14. Varstvo otrok in oseb z omejeno ali odvzeto poslovno sposobnostjo
Trgovec v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je
mlajši od 18 let, ne da bi imel zato izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov.
Ali oseba z omejeno ali odvzeto poslovno sposobnostjo, ne da bi zato imel izrecno
dovoljenje njegovih zakonitih zastopnikov. Trgovec v spletni trgovini ne ponuja
prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljivi za otroke. Trgovec brez izrecnega
dovoljenja zakonitih zastopnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov,
ki zadevajo osebe mlajše od 18 let. Ali osebe z omejeno ali popolno odvzeto poslovno
sposobnostjo , prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od teh oseb tretjim osebam
razen njihovim zakonitim zastopnikom. Vsaka komunikacija namenjena osebam mlajšim
od 18 let ali osebam z omejeno ali odvzeto poslovno sposobnostjo bo primerna njihovi
starosti in ne bo izkoriščala njihove zaupljivosti pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
15. Mnenja uporabnikov in ocene izdelko
Mnenja, komentarji in ocene izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci so del
funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjene skupnosti uporabnikov. Trgovec ne
odgovarja za vsebino mnenj, komentarjev in ocen izdelkov, ki jih podajo uporabniki in
obiskovalci. Trgovec mnenja, komentarje in ocene pred objavo pregleda in zavrne tista,
ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva, obscena ali po mnenju trgovca
ne nudijo koristi drugim uporabnikom ali obiskovalcem spletne trgovine. Trgovec ne
odgovarja za informacije v mnenjih, komentarjih in ocenah, ter se odvezuje kakršnekoli
odgovornosti , ki izvira iz teh informacij.
Z oddajo mnenja, komentarja ali ocene se uporabnik oziroma obiskovalec izrecno strinja
z pogoji uporabe in trgovcu dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih
in drugih medijih. Trgovec ima pravico vsebino mnenja, komentarja ali ocene uporabljati
časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu trgovca , vključno
z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah. Avtor mnenja, komentarja ali ocene
hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za
napisana mnenja, komentarje ali ocene,ter da te pravice brezplačno, neizključno in časovno
neomejeno prenaša na trgovca.
16. Odgovornost
Čeprav se trgovec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni
trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo
lastnosti izdelka.
17. Pritožbe, spori in uporaba prava
Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima vzpostavljen
učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav
uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se
v primeru težav lahko obrne na tel. Št. +386 40 453 500. Pritožbo lahko uporabnik (kupec)
odda na elektronski poštni naslov info@pikap.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Trgovec bo v 5 delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnih 8 dneh obvestil
uporabnika (kupca) o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh
morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za
reševnje vseh sporov med trgovcem in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno
sodišče v Ljubljani.Za te splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in
uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi splošnimi pogoji
poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika.
Zakona o elektronskem poslovanju na trgu. Zakona o varstvu osebni podatkov in Zakona
o varstvu potrošnikov.
18. Spremembe splošnih pogojev poslovanja
Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin,
varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine trgovca
in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te splošne
pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje
zlasti obveščanje prek spletne trgovine www.pikap.si. Vsakokratne spremembe in/ali
dopolnitve splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom
osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali
dopolnitev splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma
te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.
Uporabnik (kupec) ima pravico kadarkoli preklicati svojo registracijo. Preklic registracije
se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo trgovcu sporoči preklic.
Želimo vam ogromno lepega, srečnega ter obilo prijetnih in ugodnih druženj v naši
spletni trgovini PIKAP Performance.
SREČNO
POGOJI SODELOVANJA V NAGRADNIH IGRAH
PIKAP Performance
Gregor PUNCER s.p.
Paška vas 7b
3327 Šmartno ob Paki
EU-Slovenija
info@pikap.si
davčna številka SI 35890398
matična številka 3434761000
1. Splošne informacije
Organizator nagradne igre je Pikap Performance (v nadaljevanju organizator).
Splošni pogoji sodelovanja veljajo za nagradne igre izvedene na spletni strani
Pikap Performancde (www.pikap.si) družbenih omrežij Facebook in Instagram ter
preko elektronske pošte.
Vse nagradne igre so izvedene v skladu z Obligacijskim zakonikom (OZ), ki nagradne
igre šteje pod “obljubo nagrade, dano z javnim razpisom” in Zakonom za varstvo
potrošnikov.
Lastnik družbenih omrežij Facebook in Instagram, Meta, inc., ni neposredno vpleten v
nobeno izmed nagradnih iger.
2. Pogoji sodelovanja
V nagradni igri lahko sodelujejo vse polnoletne osebe s stalnim ali začasnim
bivališčem v Republiki Sloveniji.
V primeru izvajanja nagradne igre na družbenih omrežjih Facebook in Instagram je
pogoj za sodelovanje povezava s stranjo Pikap Performance (všečkanje/like ali
sledenje/follow).
V primeru izvajanja nagradne igre na spletni strani www.pikap.si je pogoj
za sodelovanje registracija na spletni strani.
V primeru izvajanja nagradne igre preko elektronske pošte, je pogoj za sodelovanje
izrecna izjava na elektronski naslov info@pikap.si
3. Potek nagradne igre
Podrobna predstavitev nagradne igre je navedena kot spremno besedilo v objavi
nagradne igre in/ali Facebook strani oziroma Instagram profilu.
Datum začetka in zaključka nagradne igre je naveden v objavi nagradne igre in/ali
Facebook strani oziroma Instagram profilu.
S sodelovanjem v nagradni igri se šteje, da udeleženec sprejema te splošne pogoje
sodelovanja v nagradni igri in pogoje, ki so objavljeni na spletni strani in/ali Facebook
strani oziroma Instagram profilu.
Sodelujoči lahko kadarkoli do zaključka nagradne igre prekliče sodelovanje v njej na
način, da pošlje zahtevek o preklicu na e-poštni naslov info@pikap.si. V tem
primeru se ga izključi iz sodelovanja v nagradni igri, organizator pa nemudoma
zagotovi izbris osebnih podatkov pridobljenih za namen nagradne igre.
4. Nagrade
Nagrade za posamezne nagradne igre so navedene v objavi nagradne igre.
Podrobnosti o nagradah so navedene na spletni strani in/ali Facebook strani oziroma
Instagram profilu.
Vsak posameznik lahko prejme le eno izmed nagrad.
Nagrade niso zamenljive za druge izdelke, prenosljive na tretje osebe ali izplačljive v
gotovini.
5. Obveščanje nagrajencev in prevzem nagrad
Nagrajenci bodo objavljeni na spletni strani www.pikap.si, objavljeni na
Facebook strani oziroma Instagram profilu ali obveščeni po elektronski pošti.
Podrobnosti glede obveščanja nagrajencev bodo navedene v opisu nagradne igre.
Nagrajenci izrecno dovoljujejo takšno objavo svojega imena in priimka, za kar ne
bodo zahtevali nadomestila.
Nagrajenci bodo nagrado prejeli v pošiljki na dom. Izvajalec bo nagrado odpremil v
petih (5) delovnih dneh po koncu nagradne igre.
Rezultati nagradne igre so dokončni. Pritožba nanje ni možna.
Strošek poštnine krije organizator
Nagrade so obdavčene po Zakonu o dohodnini. Nagrajenec je zavezanec za plačilo
dohodnine v skladu z Zakonom o dohodnini (drugi prejemki, med katere spadajo tudi
nagrade). Akontacijo dohodnine obračuna in odvede organizator nagradne igre.
Za prevzem nagrade mora nagrajenec ob pisnem pozivu organizatorja predložiti
naslednje osebne podatke: ime in priimek, točen naslov stalnega bivališča, kraj
bivanja, davčno številko in davčni urad.
Če nagrajenec v sedmih dneh po datumu poslanega poziva ne predloži potrebnih
podatkov, izgubi pravico do nagrade brez pravice do kakršnegakoli nadomestila.
6. Varovanje osebnih podatkov
Organizator se zavezuje, da bo z osebnimi podatki, pridobljenimi tekom nagradne
igre, ravnal skrbno in jih varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in
Pravilnikom o varstvu osebnih podatkov sprejetim pri organizatorju.
Organizator bo podatke uporabljal za izvedbo nagradne igre, izdelavo analiz in
primerjav ter jih ne bo posredoval tretjim osebam.